What is up?

Åh, vart är min konsentration?? De senaste dagarna är det så mycket annat som snurrar i huvudet så jag kan inte få mig själv att sitta still och plugga... Nu har jag fått för mig att jag bara MÅSTE kolla upp priser att ta sig till Bergen, kolla om min ändring kommit in på CSN, beställa den där fina tröjan från HM, kolla upp sevärdigheter i Italien. Ja ni förstår, allt utan att plugga. Fast egentligen vill jag ju det! Jag tycker ju att det är intressant! Jaja, jag har i alla fall lovat mig pause nu en stund så sen får jag sätta igång igen.


Kommentarer
Postat av: yster

Så länge som du inte har fått för dig att göra rent avloppen, sortera dom där högarna med gammal post som gärna blir liggandes eller städa ur garderoben så är det ingen riktig fara ;)

2010-09-10 @ 13:59:29
Postat av: martina

Ska du till Italy, baby?

2010-09-10 @ 22:43:13
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0