fullt upp

Hej hej bloggen.
Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här! Det har varit fullt upp med skola (framför allt), besök i varberg, besök från maria och micke m.m. Men vi tar det från början med hjälp av lite bilder.

Vi börjar i Varberg. En underbar helg med mina nära och kära. Det blev premiärglassen på Tre Toppar, loppisrunda med mor och far, solning vid fästningen med Carin, fika hos syster yster, filmkväll hos Martina, biltur med farmor och farfar, premiärgrill m.m.
Det var en helt underbar helg och jag hade kunnat stanna kvar resten av sommaren kändes det som



En "liten" Läjets special....



Finaste Carin och jag...



...underbara Varberg

Helgen efter det fick vi besök av Uppsalaborna Maria och Micke. Tyvärr lyckades både jag och Micke tajma in varsin förkyldning på fredagen, men det blev en toppen helg ändå. Det blev massa god mat, en minishoppning tur på lördagen, grill, fika, innebandyfinal och lite pictionary. Underbar helg. Tack fina vänner.



Fika!


Grabbarna njuter av det sköna vädret.



Fina Maria



Nu vet ni vad jag har haft för mig sedan sist!
Och jag har massa skoj framför mig också. På söndag kommer syster yster och Stefan hit. Det ska bli jättemysigt.
Och det är ju helt underbart väder. Det bästa med att plugga distans är att man kan sitta ute i solen och plugga. Det gillar jag.

GLAD PÅSK allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0