i väntans tider...

Ja ni läste rätt. Jag väntar barn! Ha!

Nädå. Jag sitter och väntar på att Marielle ska komma. Vi ska ut och göra stan osäker ikväll. Det var allt för längesen vi sågs, så det ska bli jättekul att träffas och snacka lite skit och kanske även sjunga lite singstar?? Det är ju trots allt det enda vi gör när vi ses, så varför skulle denna afton vara annorlunda?? ;) Inte mig emot, hon är den enda som vill sjunga med mig. Så ikväll: öl, lite singstar kanske och framför allt: gott sällskap.

Ha en bra kväll allihopa.
Adios

Kommentarer
Postat av: Anna

What?! tänkte jag när jag läste första meningen. Det här har du visst glömt bort att berätta innan du lämnade oss. Men om jag ska tro det jag fortsatte att läsa var det inte alls på det viset:) Hoppas du mår bra. Kram

2011-04-09 @ 17:51:58
URL: http://annnasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0