påsk

Det har vart en bra påsk hittills. I torsdags var vi bjudna på påskmiddag hos Lukas mamma. Det blev en massa god mat,och en massa god påsköl. Riktigt mysig kväll. Dagen efter var det påskmiddag hos Lukas mormor och morfar, vilken även den var väldigt trevlig. Efter att den var över gick vi ner på stan och satte oss på Storan som äntligen har öppnat sin uteservering. Det var lite kallt, men det är nåt speciellt med uteserveringar. Det blev några öl för att fira lönen :) Igår var jag lite seg, så när Lukas och hans kompisar drog och fiskade stannade jag hemma och kollade flera timmar med Bachelor. På kvällen tog vi det bara lugnt, inget speciellt påskigt. Det var skönt faktiskt.
Idag gick jag upp tidigt, väntar på att Lukas ska gå upp så att jag kan dammsuga. Syster Jennie och hennes Stefan kommer hit om några timmar och stannar tills imorgon. KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0