Åh Phil!

Stackars min klassföreståndare i ettan på gymnasiet som fick ta tillbaka hennes Phil Collins skiva från bildsalen efter att jag totalt spelat sönder denna låten.. och ja, hela skivan egentligen 


Men jag tröttnar då aldrig!! Nu har jag i och för sig inte hört den på 10 år, så hade hon inte tagit skivan när hon gjorde kanske jag hade spytt vid tanken av den. Tack Kristina! Och stackars Lukas. För jag har en känsla av att den kommer gå på repeat nu här hemma.

På tal om spya, se inte Scream 4 ni som hade tänkt det. Det var inte bra alltså. Har man väntat så länge med en uppföljare förväntar man ju sig att det ska vara bra. Men icke! Inte enligt mig i alla fall. Men smaken är ju som baken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0