skola

Vardagslivet börjar smyga sig på. Nästa vecka börjar skolan och just nu sitter jag och försöker få ihop det med poäng och vilka kurser jag ska läsa....Det är ju jättebra att jag tänker på såna saker först nu!
Men jag tror att jag gjort mitt val nu, och att jag ska läsa Rättspsykologi, folkhälsoproblem kring mat och ätande, mobbning i lärandemiljöer och arbete o hälsa ur ett psykologiskt perspektiv.
Nästa alla kurserna ska bli roliga att läsa! Men nu börjar jag bli sugen på att börja jobba. Ska påbörja mitt jobbsökande nu under hösten tänkte jag....

Förövrigt är det ju skitfint väder ute idag och helst av allt skulle jag vilja göra nåt somrigt. Undrar om det är varmt nog eller om man blir lurad av att det är soligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0