underbara varberg

Sedan i måndags eftermiddag är jag "hemma" i Varberg. Har det underbart trevligt! Älskar Varberg o alla fina människor som finns här!!

Igår vad vi på Gekkan och handlade massa strunt. Bland annat köpte jag resterande säsonger av Prison Break...ytterst nödvändigt!
Efter Gekås åkte jag ut till Torpa där det var "reunion" av dramagruppen. Tyvärr blev vi dock endast 4 pers, och de fyra som saknades var saknade! Men oj vad trevligt det var ändå. Sara som inte visste om nåt, blev jättechockad och glad. Emma hade vart såå duktig och gjort smörgåstårta och grejer. Kort och gott vart det en mycket lyckad kväll.

Idag har jag hängt med Martina hela dagen. Promenerat, ätit god panini och lite tårta på det och bara haft det mysigt. Ikväll har jag legat halvdöd på soffan med mamma o pappa.

Imorgon ska jag träffa Carin. Hon ska ha bebis vilken dag som helst nu. Om jag får min vilja igenom så kanske det händer redan imorgon...under fikan... :) Det ska i alla fall bli så kul att se henne. Efter det åker jag till Göteborg en sväng för att träffa bästa Annika som jag inte träffat på ett halvår. otroligt mysigt ska det bli.

hej hej

Kommentarer
Postat av: Abdullahiris

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-10-10 @ 07:10:39
URL: http://abdullahiris.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0