Det går inte framåt just nu känns det som

Det går förbaskat segt för mig idag. För er som undrar så crashade min dator mer eller mindre på seminariet i måndags och jag kunde därför inte vara med. Det känns jobbigt av mer än en anledning.
1. Jag hade behövt höra vad de personer som välsignats med ett högt IQ hade att säga om allt som jag själv inte förstår mig på.
2. En komplettering är 1000 gånger värre och tar mycket längre tid.

Det var dock inte så mycket att göra åt, vill inte datorn, så vill den inte. Så nu sitter jag alltså med kompletteringen. Har tvingat fram 300 ord, endast 900 kvar. Det enda jag känner är att jag har noll koll och har verkligen ingenting mer att skriva än det jag redan skrivit. Blir nog en komplettering på kompletteringen.... hahahahhah OOOOJJJJJJ OJ OJ VAD JAG ÄR SKOLTRÖTT!!!
Ni arbetare där ute ska vara lyckliga. Och snart är jag förhoppningsvis också en lycklig arbetare.

Det finns liksom inget positivt att säga om saken, och då tar vi en julsång på det istället. Bästa julsången :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0