Ett litet morgonpaket

Då var dagen kommen! Massa att fixa (o ändå sitter jag här?) innan avfärd. Har vart uppe i nån timme men suttit och  myst i soffan med Lukas. Och han är ju så söt. Han bad mig springa in o titta under sängen, och där låg det ytterligare ett paket som jagt inte visste om. Jag fick öppna det nu, och det var två tidningar till bussresan :) Konstigt att man kan bli så glad för tidningar, främst är det väl omtanken jag blir glad för, men ska även bli asmysigt att sitta på bussen och uppdatera mig på skvallerfronten. Det roliga är att han faktiskt gör det varje år, men jag glömmer alltid av det och blir alltid lika förvånad och glad.

Nä hörrni! Nu ska jag springa in i duschen o försöka fixa allt som ska fixas.
Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0