Julkonsert

Hockeyn igår var faktiskt inte, trots förlust, en besvikelse. Jag tyckte att det såg ut som ett helt nytt lag ute på isen och det märktes att dom fått viljan tillbaka! Hoppas det håller i sig!
Och ni skulle sett hur vi tjoa, skrek och high-five:ade varann när de efter 206 minuter lyckades få in pucken i mål :) Det var som att det gällde avgörande målet i en SMfinal, så glada blev vi haha. Så som sagt, det blev förlust efter förlängning, men det kändes som vinst.

Nu på morgonen har jag varit och tränat med Malin. Det gick bra och var trevligt som vanligt! Egentligen skulle vi haft en heldag i julens tecken, med att gå på stan och handla julklappar innan julkostert i Dokyrkan och sen lite glögg på det. Men jag har panik över skolan och har dessvärre för mycket att göra för att vara ledig en  hel dag. Så vi får skjuta upp julshoppingen till en annan dag. Konsert och glögg blir det i alla fall och det ser jag fram emot!

Nu har kaffet kokat klart och jag ska försöka vara så effektiv som jag bara kan i tre timmar innan jag ska iväg.

Trevlig fredag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0