Julmys

Vad är det för dag idag? Jag vet knappt. Hjärnan har liksom tagit jul-ledigt. Har oroat mig hela veckan för att jag ska glömma bort ysters födelsedag, bara för att jag är så tom i skallen för tillfället, men det gjorde jag inte, för den är idag. Och jag vill passa på att gratta här på bloggen också, bara för att jag tycker om henne så mycket... (fjäskar efter kommentar.....hehe)

I alla fall. Tror att det är söndag idag. Jag har varit på stan och fikat med fin finfina vän Hanna som är hemma från Stockholm. Vi ses alldeles för sällan, vilket är synd, för det är en fin vän jag har i henne! Efter fikat gick vi lite på stan och handlade de sista klapparna. Under tiden som vi gick på stan började det snöa och var riktigt adventsmysigt. Nu kan jag acceptera att snön kommer. Men 1a Januari ska den vara väck!

Kvällen har också gått i julens tecken. Jag, Lukas och hans syskon har varit hemma hos storasyster Martina och pyntat hennes gran, ätit lite nötter, druckit nån öl och ätit tacopaj. En väldigt mysig kväll som avslutades med en långpromenad hem för mig och Lukas. Motvilligt egentligen, men skönt tillslut ändå.

Nu blir det snart läggdags. Imorgon ska jag upp tidigt och laga grönkål för första gången i hela mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Storasysteryster

Och fjäsket fungerade :) Ses om någon dag kära lillasysteryster!

2011-12-19 @ 19:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0