julveckan är förbi

Sitter just nu på en svettig Swebuss som ska ta mig till mitt kära Linköping och alla underbara östgötar :) Som vanligt när jag lämnar Varberg är det en delad känsla, är glad för att jag ska få träffa min kära sambo, men ledsamt att lämna alla nära o kära. På samma sätt känner jag alltid när jag lämnar Linköping. Så det är en del separationsångest några gånger om året.

Veckan hemma har i alla fall varit bra på alla sätt o vis. Fick mycket tid till min familj denna gången, och det var på tiden. Vi har umgåtts, fikat, ätit julmat och annat som man gör juletider. Väldigt mysigt. Har världens bästa famlj! Men sen kanske jag är subjektiv.

Har även hunnit träffa lite vänner. Jag och Carin fick flera timmar med varandra, vilket hör till ovanligheterna för oss. Det brukar bli en fika eller promenad, men nu fick vi umgås i en hel eftermiddag (!!) Då fick jag ju även umgås med hennes lilla Lou som är så fantastiskt söt och go och fin. Riktig liten gottegomma. Vi gick även hem till Kerstin och träffade hennes lilla Tekla som nu hunnit bli fem veckor gammal. Även detta en otroligt söt och fin bebis och jag är så glad att jag fick se henne!!
Sen har jag också hunnit träffa Eve och Martina. Även detta var mycket trevligt.Finns ju såklart fler jag gärna skulle träffat men jag är glad att jag hann med några stycken i alla fall :) Det kommer fler Varbergs besök. 

Nu borde jag plugga lite, men vet inte om koncentrationen kommer infinna sig på denna skakiga buss.... Kanske ser lite Kungen av Queens istället..........

Hoppas ni alla haft en härlig jul med era nära o kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0