Längtar tills ikväll.

Ser fram emot ikväll när jag tittar på Biggest Loser och har lagt seminariet bakom mig... ÅH vad jag INTE vill. Vill inte vill inte vill inte. Kan inget kan inget kan inget. Men men, jag försöker att acceptera läget och ta det som det kommer. Men det är svårt! Jag hoppas att resten av folket också haft svårt för det, så att jag inte framstår som totalt iq-befriad.

I morse cyklade jag till universitetets alla bokhandlar för att försöka få tag på en bok till en annan kurs. Jag hade reserverat den på bibblan, men tror ni inte att dom två underbara personerna som lånat böckerna före mig inte lämnat tillbaka dem i tid? Endast två veckor försenade (hittills). Tack för den.
Boken fanns dessvärre inte i bokhandlarna, vilket var ganska väntat men jag var ju tvungen att kolla i alla fall. Nu måste jag nog maila min lärare och förklara läget, vi ska diskutera boken denna veckan, men det går ju inte för min del. Känns pinsamt, men det går ju inte att förutse i planeringen att folk skiter att lämna tillbaka böcker. Jag hoppas att hon är snäll och förstående.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0