Lucia

Glad Lucia på er alla!!
Skulle gått upp klockan sju imorse för att se lucia på tv, men det hände icke, nej. Vaknade en kort tid innan jag skulle infinna mig på gymmet, men tidigt nog för att kunna messa Malin och be om att få en halvtimme till på mig. Väl på gymmet gick det kanon.

Men har kanske fått lite julstämning idag trots allt? Ytterst lite, julkänslan vill inte riktigt komma till mig. Jag o Malin gick på stan och handlade julklappar, och jag har nu enbart 2 kvar. GOTT! Så nu ikväll har jag suttit och slagit in alla klappar och skrivit lite julkort, lyssnat på julmusik och druckit julmust. Men som sagt, känns inte riktigt som jul, än.
Men nu ska vi käka lite lussekatter o pepparkakor, så kanske det blir någon ordning på det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0