Man ska ha husvagn

Kollar lite på Böda Camping. Inser att jag faktiskt älskar campinglivet och mycket väl kan tänka mig att köpa en husvagn i framtiden!
När vi var små åkte vi ju nästan Sverige runt med husvagn och jag har så himla mycket fina minnen från det.
Tyckte alltid att det var jättemysigt på våra semestrar,allt ifrån att trängas i den lille vagnen, sitta i förtältet när det regnade, maten som smakade så speciellt och så vidare.
Kan inte riktigt se Lukas som en campare dock. Det blir till att jobba på det! Måste skaffa bil först och främst.
Hehe....

Nu måste jag äta lite kvällsmat, har inte orkat lyfta ett finger efter träningen.


Blev ni också sugna på husvagn nu?? DÅ kan ni passa på och fynda. Denna lilla godingen finns på blocket, enbart 2000 spänn. ;)

Kommentarer
Postat av: Martina

Nej jag blev inte alls sugen! Inte det minsta - man vaknar svettig o måste gå aslångt till en toa o troligen är man bakis o barnen skriker o ens hurtiga granne har vart vaken sen sju o haft igång sin radio o det är punka på ena husvagnsdäcket, duscharna är trasiga o vädret är skit. Men lycka till med att övertala Lukas ;)

2011-12-01 @ 22:47:24
URL: http://Http://envuxen.blogg.se
Postat av: Martina

Risk1an är en 4 timmar lång kurs som kostar typ 600 spänn. Där lär man sig riskerna med att körs full, trött eller hög.

2011-12-02 @ 20:39:57
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0