Märks att det är fredag idag!

Jag sov alldeles för länge och har svårt att komma igång. Har fortfarande inte satt igång med allt jag borde göra idag utan kollar på massa strunt på datorn istället... Jag blir lite sån ibland, när det blir för mycket stänger jag av. Lite dumt. Men efter detta blogginlägg ska jag sätta igång!..............(?)
Men det blir nog ändå ingen överaktiv dag. Ska till macken o hämta ut en bok sen, och sen är det hockey på tv osv. Mycket som distraherar och avbryter med andra ord.

Känns i alla fall gött med helg! Imorgon ska jag köpa den sista julklappen och sen är jag helt klar! SKÖNT! Samtidigt lite tråkigt, för det är ju så mysigt att köpa julklappar tycker jag.
Har även skickat iväg alla julkort nu men vi får se om dom kommer fram....

Nä, inga ursäkter mer nu. Nu måste jag sätta igång. Kaffet är dessvärre slut här hemma, så det får bli en espresso istället så jag får lite fart på huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0