Morning has broken

Äntligen lyckas jag gå upp i tid! Skön...t. Jag har en del att stå i idag. Åker till Varberg imorgon, så nu måste jag verkligen göra allt som jag måste idag, inga undanflykter. Jag måste åka och köpa en sista klapp, jag måste åka o posta en grej, jag måste åka till biblan och låna böcker (vilket är lite jobbigt för jag har inget lånekort), jag måste plugga hårt, sen ska jag även hem till Linda och hämta deras post. Sen ska jag väl försöka hinna med nåt slags julmys med Lukas också. Och packa.
Det känns lite extra jobbigt att det är snö ute, känns så kallt. Jag vill helst inte gå utanför dörren idag. BRR.

Men nu ska jag njuta av morgonkaffet lite innan jag sätter igång med allt! Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0