Mysmorgon

Det var en mysig julkonsert i domkyrkan igår. Dom är ju otroligt duktiga dom små barnen! Tyvärr hade vi ganska kassa platser och såg inte så bra, men det viktigaste var ju trots allt att vi hörde :)

Efter konserten gick vi hem till Malin och drack luciaglögg och åt massa god chocklad och myste. Mycket trevligt, bortsett från att jag ett tag blev illamående och trodde att jag skulle bli magsjuk. Det blev jag (tack o lov) inte, utan det gick över efter promenaden hem till Linda. Där åt vi lussekatter, drack lite mer glögg och kollade idolfinalen. Jag tyckte att det var helt rätt att Amanda vann!

Idag tänkte jag ta sovmorgon, väcktes dock av bästis Martina som ringde klockan 9 för att gratta mig på namnsdagen :) Det var fint av henne, men mest tror jag faktiskt att hon bara ville få nöjet att väcka mig hehe.
Jag och Lukas dukade sedan upp en god lördagsfrukost och myste ner oss under filtarna i soffan och kollade på Prinsessan och grodan. MYCKET bra tycker jag. Disney filmer är bra trevligt ibland alltså.

Nu kollar vi lite skidor, och om ett tag ska vi hem till David. Vi ska baka pepparkakor och lussekatter, kolla hockeyn, dricka julöl och förhoppningsvis spela scene it. Det blir en trevlig lördag tror jag.

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grattis på namnsdagen!

2011-12-10 @ 13:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0