Skallebank

Igår kväll låg jag halvt utslagen på soffan med mega huvudvärk och tycke synd om mig själv. Det var nog nåt migrän liknande för det hjälpte inte med huvudvärkstablett. Men det brukar ju för det mesta gå över under natten så jag hade fortfarande hopp om livet.

Men det har dessvärre inte gått över idag :( Tycker ännu mer synd om mig själv nu. Det är ju så jobbigt med huvudvärk alltså, man kan ju knappt göra nånting. Har i alla fall fått i mig en tablett och hoppas att det hjälper idag, för jag ska ju träna sen och det vill jag helst inte missa.

Sen har jag inte tid att ta en "sjukdag", för alla skolarbeten måste ju ändå göras. Jag vet inte riktgt hur jag ska få ihop allt faktiskt! Och jag har aldrig känt mig så korkad i hela mitt liv som jag gör i Rättpsykologin. Det är skitsvårt och jag fattar ingenting. Jag tänker bara på Criminal Minds hela tiden och tror inte att det är en tillförlitlig källa :) Det funkar inte riktigt likadant i verkligheten som på tv, tyvärr, annars vore jag expert! Haha.

Hoppas ni får en bra dag alla fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0