Snart helg

Go kväll på er!
Denna dagen har inte varit speciellt händelserik. Lite plugg och sedan hem till Davva och kolla hockey. Det gick åt pipsvängen, som vanligt. Och nu börjar jag faktiskt bli riktigt less. LHC suger för tillfället. Och det är så himla tråkigt när dom egentligen är så bra. Hade gärna vart en fluga på deras väggar (eller kanske i deras hjärnor) för att se vad det är som sker egentligen? Nu vill jag mest bara ha juluppehåll så att dom kan komma på fötter igen. (Och dumma kommentarer till detta, som tex att Färjestad/Frölunda/Brynär är bäst osv, undanbedes vänligen :) )

Jag och Lukas åkte till statoil efter matchen och köpte lite tröstgodis, så nu har vi myst framför nya avsnitt av Castle och How I met your mother.
Snart är det åter igen dags för att gå och lägga sig. Är det bara jag som tycker att dagarna går fortare för var dag som går?? Snart är det helg igen. På ett sätt är det skönt att tiden går fort just nu, men samtidigt är det skrämmande.

Sen måste jag även fråga er, är det ingen som tittar på Biggest Loser? Jag grät nästan ögonen ur mig igår när jag kollade på det. Kanske lite pms, men mest medmänsklighet tror jag. Stackars tjocke Arthur som fick åka hem. Dumma röda laget.

Ok, that´s it for me.
Go natt!

Kommentarer
Postat av: p

Ok jag kommenterar väl inte nåt om hockeyn då ;)



Kram på dig!

2011-12-07 @ 07:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0