Tredje advent

Det har varit en bra helg på alla sätt o vis.
Gårdagen utspelade sig ju precis som jag berättade att den skulle, så det behöver jag ju inte upprepa. Däremot kan jag berätta att LHC fick en efterlängtad vinst. Gött. Det förtjänade dom verkligen efter en skitbra match och typ 1000 skott på mål.

Även denna dag började vi med en Disneyfilm, dennna gången blev det Trassel. Även denna var mycket bra. Trevligt söndagsmys med lussekatter o pepparkakor och skidskytte på det.
Sen gick jag en promenad med Linda och hann knappt komma hem innan jag o Lukas åkte hem till svärmor på söndagsmiddag. Det var himlans trevligt som vanligt, vi spelade även lite spel och drack lite glögg. Men jag fick panik när jag insåg att klockan var 8, jag som skulle plugga idag....Dagarna går för fort, jag hinner inte med...

Har ju seminarie imorgon och det kommer INTE gå bra. Jag förstår fortfarande ingenting och kommer därför ha svårigheter med att yttra mig och ha åsikter om nåt, vilket är hela syftet med ett seminarie. Kommer se ut om ett fån. Men jag orkar inte bry mig längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0