Varberg imorgon

Har haft en bra och effektiv dag. Har fått gjort en hel del plugg, vilket känns asgött. Det flöt verkligen på idag.
På eftermiddagen tog jag o Lukas en promenad till skolan. Jag skulle ju låna en bok och Lukas hämta ut en  tenta. På hemvägen gick vi igenom Gamla Linköping, det är ju så fint och mysigt där på vintern när det är lite snö.

vägen till skolan är ju så fin men gör sig dessvärre inte lika bra på kort.






Mysiga gamla Linköping

Ikväll har vi haft mys här hemma.Lagat jättegod mat och bytt lite julklappar. Jag fick öppna den ena idag, den andra spar jag till julafton. Och vet ni vad? Tomten finns nog trots allt. För jag fick dom jättefina glasen som jag önskade mig här i bloggen häromdagen. SÅ GLAD jag blev. Och ni vet väl vad detta innebär? Att det nu även finns en god chans till SM-guld åt LHC.

Imorgon har jag lite att fixa, gjorde ju inte allt jag skulle idag. Suck.Jag är omöjlig alltså! Vid tretiden sätter jag mig på bussen mot västkusten. Ska bli mysigt att komma hem och träffa min underbara familj och fina vänner. Men tråkigt att lämna Lukas såklart.
Nu ska jag fortsätta med myset. God kväll på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0