And the Oscar goes toooo.......



Me?

Inatt är det Oscars galan. Jag och Lukas ska ha uppesittarkväll. Jag har laddat upp med baguetter och annat gott. Hoppas att jag inte somnar.

Har sett ett par stycken av dom som är nominerade till bästa film, Inception, Black Swan, 127 timmar, Kings speech, social network...Ja det kanske var dom enda jag sett. Ikväll tänkte jag däremot passa på att se The kids are all right. Jag har velat se den ett tag men Lukas har vart lite neggo, så nu när han ska iväg på fotboll tänkte jag se den. ALLT MED MARK RUFFALO ÄR KANON.

I helgen har jag jobbat. Det har vart skapligt lugnt på jobbet trots att det vart lönehelg. Jag är jättetrött ändå. När jag kom hem från jobbet idag lagade jag pannkakor och pratade lite med Maria i telefon. Efter det intog jag min givna plats på soffan och här är jag nu.

Älskar söndagskvällar.

Hej då.


Kommentarer
Postat av: Martina

Herre min skapare, trodde det va en dildo du höll i handen tills jag läste inlägget ;)

2011-02-28 @ 07:59:10
URL: http://envuxen.blogg.se/
Postat av: malin

hahahaha, martina! Det ser väl vem som helst att det är en oscars statyett?? :)

2011-02-28 @ 16:03:28
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0