en dimmig dag

Jag lyckades hålla mig vaken inatt trots allt, och det är jag glad för. Oscarsgalan är en bra ursäkt för att hålla sig vaken hela natten :) Jag tyckte att det var skönt att Inception fick flest priser, det var den värd, och jag var rädd att den skulle vara bortglömd. Jag är också glad att The social network inte vann bästa film. Jag och Lukas har visst missat helt vad det var som var så sjukt bra med den filmen. Det är ju bara för att den handlar om facebook...tror jag  i alla fall.

Jaja. Klockan 06 sa vi god natt, vilket gjorde denna dagen till en stor dimma. Jag har vart illamående och helt slut i kroppen hela dagen. Så när jag och Linda skulle träna Box gick det inte så bra! Jag hade sagt att jag skulle ta det lugnt, men det gick inte riktigt att hålla tillbaka, man blir ju så pepp. Så jag fick mig en liten svimningsattack och var nära att göra en Bettan i thailand och fick sätta mig och titta på resten av tiden. Jaja, det blir bättre nästa måndag.

Nu sitter jag och drömmer mig bort till italien. Bara 5 månader kvar, längtar!! Då ska vi titta på sånt här...



..... och köpa sånt här......



Världens bästa smink, som dessvärre inte finns någon annanstans förutom i just Italien. Det finns en webshop, men dom skickar inte utanför Italien. Störigt. Sen jag lånade Marias läppstift blev jag som besatt, läppstiftet satt kvar hela kvällen! Det har jag aldrig vart med om tidigare. Så nu jäklar ska jag bunkra upp av detta magiska smink.



Snart har jag dessa läppar igen!

Nä nu blir det en dush och sen ska jag gå och lägga mig. Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0