En till nostalgitripp


Okej, Pang i Plugget var inte så bra! Fy vad besviken jag blev. Det var inte ens nästan roligt. Det enda det bidrog med var nostalgi.
Nåt annat, som däremot fortfarande är bra, men som erbjuder minst lika mycket nostalgi, det är OC. Jag och Lukas såg att detta börjat gå på tv igen och beslutade oss då för att se om hela serien från första början. Så det är det vi har gjort på våran lediga tid de senaste dagarna. Det är ju såå bra. Jag älskar Sandy! Världens bästa man. Åh så bra.
Kommer ihåg då jag och Ingela började följa detta och var ute och reste. När vi var på Gili låg vi på stranden om dagarna och på eftermiddagarna hängde vi på vårt DVDställe och åt mat och tittade på massvis med OC avsnitt. Det var så mysigt. I bakgrunden av tv:n såg man havet, ja det var livet det.



Det underbara DVDstället var även nåt Fathima blev indjuden till :) Åh, vad härligt man hade det.

Ikväll ska jag testa på Box. Hoppas det blir kul. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0