hands all over



Maroon 5 har ju varit favoriter sedan länge. Sitter och lyssnar på deras nya skiva och tycker att det är riktigt skön och glad musik. Passar bra ihop med det fina vårvädret ute.

Box igår var KUL! Det var otroligt jobbigt emellan åt och mina händer skakade som två små asplöv när jag kom hem, men det var det värt! Detta kommer jag absolut att köra igen. Kul att få slåss lite och få ut lite aggression ;)

Jag har tyvärr inte så mycket skoj att skriva om nu för tiden, det händer inte så väldans mycket. Jag försöker mest ta igenom mig all litteratur. Det går väl sådär. Jag har läst typ 15 artiklar nu...Bara 35 kvar :)
Är fortfarande en fattiglapp utan pengar. Hoppas och håller tummarna att CSN är snälla mot mig och ger mig pengar i veckan. Jag har ett sjukt shoppingsug som måste åtgärdas!!!

Så, för att summera. Mitt liv just nu:
- Plugg
- Pank
- OC

Roligare än så är det inte. Men jag trivs.

MEN! I helgen kommer min idol till IKANO. Då måste jag nog faktiskt gå dit för att bara se henne (och för att kanske få shoppa lite...om CSN tillåter). Denna underbara människa allstå. Två entusiastiska tummar upp för henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0