happy valentines day!


Alltså, har ni sett nåt sötare?? Detta fina kort fick jag på brevlådan idag från mor och far tillsammans med en Alladin chockladask. Precis som varje år :) Men jag blir alltid lika glad. Fick även ett jättegulligt kort från farmor och farfar. Dom är så fina min älskade familj.

Ja alltså. Jag kan inte förneka, jag är ju ganska romantiskt lagd. Men dom senaste åren har det bara blivit mindre och mindre med det. Jag och Lukas säger alltid att vi inte ska fira, men så slutar det med att någon köper en present ändå, och att vi gör nåt mys tillsammans ändå. Jag kom typ på igår att det var alla hjärtans dag idag så vi har inte gjort några grandiösa planer. Men på väg hem från träningen imorse var jag ju vara tvungen att köpa hem nåt fint till min kärlek, så det fick bli nåt som vi båda två har glädje av


Fin va? Det tycker i alla fall jag, och Lukas gillade den han med.

Jaja. Ikväll ska vi bara laga mat och ta det lugnt. Det blir mysigt.

Men min  dag började inte så bra idag. Försov mig och sen var låset på cykeln fastfrusit och den andra cykeln är i enormt behov av smörjing så när jag väl kom iväg fick jag stanna till var tredje trampning för att sparka på pedalerna som låst sig. Det var inte kul. Men till sist kom jag ner till gymmet och fick tränat. När jag kom hem åt vi en göttefrukost med äggröra och bacon, kaffe och juice.

Det blev en härlig dag trots allt.
Nu ska jag analysera kulturer och deras uppfostranssätt.

Hej då och ha en trevlig dag allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0