Hurtig

Tycker faktiskt att jag har vart ganska duktig idag. Gick upp kl 06.30 för att gå och träna (hallå, 06.30!!!). Sagt o gjort. Jag och Linda hade följe dit men tränade var och för sig. Det är skönt på gymmet så tidigt, helt tomt nästan. Jag var helt själv uppe vid crosstrainerserna. Gött. Fridfullt och lugnt.
Efter jag vart hemma och duschat och käkat tog jag en promenad till skolan och skrev ut lite artiklar, köpte mitt kompendie och lämnade tillbaka några böcker. Sen gick jag hem igen och sedan dess har jag läst läst och läst. Nu är jag trött och vill krypa ihop till en boll på soffan. Kanske om en stund. Eller så gör jag det nu bara.

Idag har det kommit snö....Massvis med snö. Jag gillar det INTE. Så typiskt när den mesta snön smält bort och man återigen kunde cykla nästan normalt. Jaja.
Och ja, har fortfarande inte fått några pengar. Börjar vänja mig vid livet som fattiglapp.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0