ikano häng

Ja, så blev det lördag och jag och Lukas gjorde en god lördagsfrukost innan vi gjorde oss iordning och drog till Ikano. Antero hängde på han med. Det första vi gjorde när vi kom var att gå och kolla på Maria Montazami när hon stod och blev intervjuad på en scen. Och jag måste ju säga att hon är minst lika underbar i verkligheten, hehe :) Älskar denna kvinna! Hon pratade lite om läppstift och toffsar och kläder. Stod inte kvar så länge dock, tror inte killarna tyckte att det var sååå intressant... (Men det tyckte jag!) Ett kort fick jag i alla fall, om än lite suddigt. Men men,


Underbara människa!!


Sen gick vi lite i affärer. Jag köpte en tröja från MQ och en tröja och  två nagerlack från HM. Nu undrar säkert ni, Men Malin, du har ju inga pengar. Nä det har ni så rätt i. Men mitt och Lukas resesparkonto har pengar. Därifrån har jag börjat nalla nu.
Dom hade fått in massa fina nagerlack på HM, jag köpte två gröna. Har inga i grönt och har vart sugen på det ett tag nu. Så här ser det ena ut



Ganska fint tycker jag. Nu har vi städat lite här hemma. Ant kommer snart hit, då ska vi bara dricka några öl och ta det lugnt. Precis vad jag är sugen på. Öl och soffhäng.
Och sen ska jag diskret koppla över tvn till melodifestivalen när grabbarna fått i sig några öl.... och smyga i poängtabellerna i deras händer. Sen är jag nöjd.

Trevlig lördagskväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0