im back

Nu har jag vart lite lat och inte uppdaterat på ett tag, förlåt mig, jag förstår att ni kanske har abstinens efter mig och mina blogginlägg. ;)

Veckan som gått har inte vart speciellt händelserik. Jag testade på ZUMBA i onsdags och det var.... KUL. Jobbigt som sjutton och jag kände mig som en liten vante som flängde fram och tillbaka över salen med noll koll på mina lemmar, men jag tror det blir roligare ju mer man går på det. Det var konditionsträning på hög nivå i alla fall, det är ett som är säkert.

Igår drack jag lite öl på villevalla med boysen. Det satt fint, mitt efterlängtade CSN kom i onsdags och det var verkligen på tiden. Nu har jag nog nästan slösat upp hälften redan. Men det är okej tycker jag.
Idag var jag i skolan och lunchade och sen gick jag och Matte till studievägledaren för att bara fråga lite om eventuella utslandsstudier. Bara det att vi var 4 månader för sent ute för att söka. Så det var tyvärr kört. Synd. Jag var lite sugen faktiskt. Man kan ju söka själv om man vill men då får man betala terminsavgiften själv också, och det är tyvärr inga pengar jag har. Men men.

IMORGON KOMMER MARTINA. Åh jag är så glad. Vi kommer ha en toppen helg med massa tjejsnack och kärlek och skoj. Imorgon kväll blir det melodifestivalen, jag hoppas på bättre låtar än de tidigare deltävlingarna. Hittills har jag ingen favorit.

Nu blir det snart läggdags. Vi har kollat på film, 127 timmar. Den var bra! Spännande, lite äcklig ibland bara..Men klart sevärd.
Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0