Minns ni?



Pang i Plugget är nostalgi om nåt! Åh vad jag älskade detta. Var tvungen att ladda hem en säsong av detta. Måste bara få se i alla fall nåt avsnitt av det igen.

När vi ändå snackar nostalgi, nästa steg efter att ha sett lite Pang i plugget borde ju bli detta....



hehe...så jäkla bra. "Did I do thaaaat???"

Detta får bli mitt kvällsprojekt.

Idag är det faktiskt väldigt fint väder ute (trots att det låter som att det är storm ute). Jag och Lukas ska gå på en promenad om en liten stund. Först måste jag bara ta mig igenom en till artikel, så att jag känner att jag förtjänar att ta paus. Det är väldigt lätt att tappa fokus på artiklarna när man knappt förstår nånting. Det är bara att fortsätta kämpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0