shake shake

Idag har jag än en gång kört zumba, grymt kul! Denna gången släppte jag loss lite mer, kände att jag skiter i hur jag ser ut. Ser redan fram emot nästa onsdag!

Tog en liten shoppingrunda på stan idag mellan min föreläsning och zumban. Köpte min första mineralfoundation på Body Shop. Har velat testa länge och nu när jag har lite pengar över kände jag att jag kunde passa på. Personalen på Body Shop är ju sjukt trevlig! Det är ett plus. Sen fick jag en gigantisk dushcreme på köpet och en gratis sminkkväll som jag tänkte försöka utnyttja.
Gillar gratis. Dushcremen luktar jättegott! I loooove body shop.

Testade på Vero Modas nagerlack häromdagen. Jättesnygg färg och snygg flaska men oj vad besviken jag blev. Lacket var aastjockt (som att det var gammalt) och penseln fällde av sig medans jag målade. Inget jag kan rekommendera tyvärr. Synd det, för färgen blev snygg tillslut! Avgör själva!

 

Nu blir det läggdags. Ska se om jag kan leta upp nån bok att börja läsa.

God natt alla fina!



Kommentarer
Postat av: Storasyster Pernilla

Vad tråkigt med lacket! Undrar om du har fått ett "måndagsexemplar" eller om alla är lika dåliga. Jag undrade just hur dom skulle vara. Snygg färg iaf =)

Droppa i lite thinner så blir det tunnare, finns att köpa där dom säljer nagellack.

Såg att du var på melodifestivalen i lördags. Vi var där förra lördagen. Det är så sjukt annorlunda att se och höra live. Alla låtar är mycke bättre då!



Ha en bra torsdag!



Ps, gratis är gott!!!

2011-02-24 @ 16:48:21
URL: http://polkagrisen68.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0