Vad gör man när man inte vet?

Det börjar ju närma sig. Om ett halvår har jag min kandidatexamen. Jag har haft två och ett halvt år på mig att fundera ut vad jag vill med mitt liv, och har hela tiden tänkt att det löser sig. Men nu börjar det bli dags att få denna insikt! Jag vet verkligen inte vad jag vill jobba med i framtiden... Jag har suttit och kollat runt på nätet ikväll efter vad det finns för jobb som beteendevetare...och inget verkar kul! Inget verkar som att det är nåt för mig! Börjar bli lite stressad. Vet ju att det finns oändliga möjligheter som beteendevetare, så det finns ju säkert nåt jobb som jag skulle trivas med. Frågan är bara vad? Vad vad vad? Nån som vet? Inte jag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Yster

Det är ungefär nu som man bestämmer sig för att ta en magister ;)

2011-02-08 @ 19:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0