And so it begun



Då var det plötsligt ett nytt år! Nytt år, nya möjligheter,som man säger. Detta året ska bli bra! Det ska jag försöka se till.

Sista kvällen av 2010 spenderades hemma hos Alex och Helena. Det blev trerätters och vin, och champange vid 12slaget. En lyckad kväll kort och gott. Dock spöregnade det (!!) när vi skulle skåla in det nya året konstigt nog. Nyårsafton som alltid annars brukar vara svinkall.  Nåja, det positiva med detta var att vi på grund av regnet gick tillbaka in fort, och då kunde vi se slutet av JVM matchen. Älskar småkronorna, dom är så sjukt grymma!!

Det nya året har i alla fall startat bra. Efter en välbehövlig sovmorgon kom Maria och Micke hit på fika. Dom hade firat nyår här i Linköping och jag är jätteglad att de hann komma förbi och träffas lite. Mys! Nu har jag kollat på My girl och gråtit sönder mig som jag alltid gör när jag ser den. Åh så sorglig men ack så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0