Ännu en ny kurs

Igår fick jag en överraskning när posten kom, bland alla räkningar låg ett tjockt paket från min syster! I detta låg det ett jättefint nagerlack :) Åh vad glad jag blev. Överraskningar är ju bland det bästa jag vet alltså.
Så här såg det ut. Tack igen Pernilla!



Igår städade jag och Lukas äntligen!! Känns otroligt skönt att ha det fint hemma igen. Det var på tiden. Nu är här beboeligt igen. Sen kom Ant,Razz,Matte och Andreas hit hem till oss och kollade handbollen/hockeyn. Trots att Sverige förlorade var det en väldigt trevlig kväll. Kom i säng ganska sent så idag var jag trött när jag gick upp som vanligt.

Idag hade jag upprop för "Det professonella samtalet". Det gick fint. Ville helst springa ut ur klassrummet när dom sa att vi skulle få presentera oss och berätta lite om oss själva, men det gick bra tillslut ändå :) Första föreläsningen var intressant, och det var gott att sitta i skolbänken igen, istället för att bara sitta hemma. Tror att detta kan bli bra.

Nu sedan jag kom hem har jag o Lukas fikat lite, räknat kvitton och "skulder" och kollat Biggest Loser. Ikväll måste jag nog plugga lite...

Kommentarer
Postat av: Storasyster Pernilla

Det var så lite så. Så fint var det inte på mina naglar men det är inte lackets fel utan enbart mitt ;)

Klarar inte av Color Clubs penslar.

Roligt att du gillade det.

Kram!

2011-01-27 @ 16:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0