blivande miljonär?

Igår var som sagt en slapp dag, inte många knop här hemma. På kvällen kollade vi på Facebook filmen, vad hette den nu igen "The Social Network"? Helt okej, men inget som jag kommer minnas resten av livet direkt.

Blir dock lite avundsjuk och skulle gärna också komma på en idé som gav mig biljoner dollar. Sjukt. Så nu ska jag sätta tänkar-mössan på och skapa nåt som gör mig till mijlonär, och som gör att jag kan göra precis vad jag vill, resten av livet. Det hade ju vart nåt. Jag skulle nog köpa hus runt omrking i hela världen....och sen skulle jag ha husrenovering som hobby. Köpa-renovera-sälja. Fickpengar i en miljonärs perspektiv. Men åh vad lycklig jag skulle va. Man säger ju att pengar inte gör en lycklig, och det tror jag inte heller, men bara liiiite pengar så att man kan uppfylla lite drömmar som man inte kan annars. Allt blir ju lite enklare om man säger så.

Jaja. Fortfarande är jag fattig student och istället för att skriva detta blogginlägg borde jag plugga...men det gör jag inte. Jag och Lukas var uppe alldeles för länge igår och kollade på skit på TV så jag gick upp först för en timme sedan. Och om två timmar ska vi till Lukas mormor och morfar på middag så jag vet inte om det är lönt att ens sätta mig med uppsatsen.
Undanflykter, det måste man få ha ibland.

Hej då.


Kommentarer
Postat av: Storasyster Pernilla

Undanflykter är det bästa!

Ha ett riktigt gott 2011, du och Lukas.

Kram!

2011-01-02 @ 12:35:59
URL: http://polkagrisen68.blogspot.com/
Postat av: Lena

Jag hade en sån dag igår när jag kom med undanflykter hela dan...men idag så jäklar har jag suttit nästan hela dan...med vissa facebook-avbrott! Usch...du jobbar hela veckan nu va?

2011-01-02 @ 15:52:47
URL: http://lmh84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0