Dan före opp-dan

Nu är jag klar och redo inför opponeringen imorgon (hoppas jag). Har försökt förbereda mig så gott det går, så får vi se hur det blir. Känns pirrigt. Dels för att jag alltid blir nervös över såna "tillställningar", men också för att jag ska få feedback på min egen uppsats. Efter månader av slit ska man äntligen få veta hur det gått. Håll tummarna för mig imorgon bitti är ni gulliga.
Kommer bli obeskrivligt skönt när det är över! Vi ska få låna Lukas mammas bil över helgen så imorgon efter att opponeringen är klar ska vi storhandla och städa. Fy fasen va gott. Ser fram emot att göra detta stället beboeligt igen!

Förövrigt börjar jag känna mig lite sjuk, hoppas att det inte utvecklas och blir värre. Nästa vecka måste jag börja plöja genom all litteratur till alla tre kurser som börjat. Då måste jag ha energi och vara pigg och allert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0