de kommande veckorna ska jag.....

 
* läsa 50 artiklar plus en bok på typ 300 sidor i kursen "Ilska och aggression" (detta är enbart till första temat, så mer kommer tillkomma efter några veckor)
* läsa 4 böcker och ett kompendie till "Det professionella samtalet"
* läsa x antal kapitel i en bok och 10 artiklar till "Föräldraskap i världen"

Så. Med andra ord: So long så länge. Mig kommer ni inte se mer i sociala sammanhang, jag kommer bli en grå mus med fett hår och som går i pyjamas dagarna i enda och äter nudlar (nåt annat kommer jag inte ha tid att tillaga). Hoppas att ni har mig i era tankar och kommer ihåg den tjej jag än gång var.

Får jag bara kommentera: 50 ARTIKLAR OCH EN BOK??? I en 7,5 poängs kurs, som går på kvartsfart??? Vad händer????? Och dom ska undervisa i ilska och aggression? Ja, jag har ju lärt mig en hel del redan: Vad gör mig arg? När en kurs tycker att jag ska läsa 50 artiklar och en bok. På tre veckor. Tack.

Ikväll fick jag uppleva kanske det sista nöjet i mitt liv. Jag och Lukas gick och såg The Tourist på bio. Det var en trevlig film. Fast måste erkänna att jag är besviken. Förväntar mig mer av en film med så stora skådisar ändå. Tyckte att den var lite fjantig och förutsägbar. Men kanske för att jag hade förväntningar som sagt. Alltid kul att gå på bio i alla fall, och den var ju inte direkt dålig.

Hoppas er helg vart bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0