en "god morgon sol", tack!



Nä, inte idag uppenbarligen! Ser ni hur trååååkigt det är ute idag? Känns som jag bor i nån förort i Ryssland eller nåt. Skulle gått o tränat i morse. Jag var rädd att jag inte skulle komma upp, så mamma var till och med så snäll och ringde mig vid 9 för att kolla om jag var vaken. Jag kom upp ur sängen när hon ringde....för att snabbt inta min plats på soffan istället. Självdisciplin? Jag? Nää....
Jag vill bara säga att jag var så trött att jag var illamående. Kanske kan gå på nåt pass ikväll istället eller nåt. Jag slappade i alla fall inte till det, utan läste igenom och rättade min essä och skickade in den. Så nu är den ute ur mitt liv, åtminstone för en vecka. Nu har jag satt mig tillrätta för att inta nästa projekt: Opponera på en uppsats. Det ska vara klart tills på fredag, så om jag är effektiv kanske jag kan få en gnutta fritid denna veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0