fyra sidor senare

Jag har nog aldrig tvingats ordbajsa på liknande sätt nånsin i hela mitt liv som jag gör i denna jäkla essän.
Det enda som står är "Bajs, bajs bajs. Och såklart, bajs. Sen får vi inte glömma att: bajs bajs bajs". Ungefär så. Tur att jag ska dricka öl ikväll så att jag kan väcka mina hjärnceller åter igen till liv! Jag bara sitter här och sliter mig i håret och kollar facebook. Det kommer liksom inget vettigt ur mig för tillfället (och har inte heller gjort de senaste tre dagarna).

Men som sagt. Ikväll ska och och Lukas, Myran och Razz gå ut och ta nån öl. Det blir trevligt. Jag behöver komma utanför hemmet och vara lite social. Min gissning faller på att vi kommer hamna på Platå där det är halva priset på torsdagar. Vem kan klandra oss?

Hoppas på att min hjärna är mer i fas imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0