klaga klaga klaga

Om jag trodde att lugnet skulle infinna sig efter inlämningen av uppsatsen, trodde jag FEL! Nu kommer istället alla grejer som jag skjutit upp och sagt "jag tar det efter uppsatsen".

- Prio ett just nu är ju såklart essän, och jag kan berätta för er att det går inte bra. Fantasin är borta med vinden och dessutom var det typ 2 månader sedan jag läste litteraturen så allt är ju bortglömt. Jaja, jag har ju en vecka på mig så det ska nog gå bra.
Förutom detta ska jag:

- Fixa med alla tre NYA kurser som börjar typ.... ja nästa vecka. registrera mig, kolla upprop, scheman, beställa böcker (med vilka pengar då?) osv osv osv. Börja läsa kurslitteraturen
- Gå på upprop
- Gå på avslutning
- Så fort jag fått uppsatsen jag ska opponera på ska jag läsa denna 1000 gånger och skriva opponering på den.
- Opponera
- Ringa tre jättejobbiga samtal (vill inte)
- Fixa csn
- styra upp mitt liv


JAG ORKAR INTE. Kan jag inte snälla snälla snälla också bara få en semester??? Allt har ju verkligen gått i ett i flera månader nu, jag skulle också behöva en ledig dag, en dag då jag inte behöver göra nånting, då jag kan få kolla på days of our lives utan dåligt samvete, då jag kan sträcka ut mig på soffan och tänka "hm, vad vill jag hitta på för skoj idag då?"

När ska jag få denna semester? I juni?

Kommentarer
Postat av: Storasyster Pernilla

Kram!!!

2011-01-11 @ 19:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0