let´s bowl

Idag är det Rasmus 27e födelsedag och detta ska firas med pompa och ståt. Det blir först lite bowling och sedan lite fest på det. Får se om det blir utgång för min del, jag behöver plugga imorgon och kan inte riskera att jag sover bort hela dagen igen. Idag sov jag också lite för länge, jag vet inte vad det är med mig jag bara sover och sover och sover. Men nu blir det plugg lite till och sedan får jag hoppa in i duschen och fräsha upp mig inför kvällen.

Hoppas att vi får lika kul på bowlingen som dom har här!



Nån annan här ute i världen förutom jag som gillar Grease 2? Har nämligen inte stött på en enda, och jag fattar INTE varför. Skitbra ju.

Kommentarer
Postat av: yster

Tänkte säga att jag inte gillar Grease 2, men så insåg jag att jag har sett den tillräckligt många gånger för att kunna låten i klippet nästan utantill. Kan dålig smak ligga i släkten tro?

2011-01-15 @ 19:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0