Malin testar: Too faced Lip Injection Technocolor

Det bästa med eleven.se är att deras leveranser är så snabba. Idag efter jobbet fick jag gå och hämta mitt paket på Statoil med lite smått och gott i. Och självklart var jag tvungen att testa Lip Plumpern direkt! Och jag måste säga att det funkar ju faktiskt! När man tar på sig det känns det ungefär som att man gnuggat läpparna med en näve brännässlor, men efter bara nån minut ser ju faktiskt läpparna ut att vara större. Lukas ser dock ingen skillnad säger han, men vad vet egentligen karlar om såna hära produkter? Avgör själva (trots att bilderna inte riktigt speglar verkligheten, men ändå)

Före Lip Plumper:



Efter Lip Plumper:



Okej när jag tittar på bilderna nu inser jag att det kanske inte alls ser ut som en skillnad, men det är det faktiskt, ni får helt enkelt tro mig. Tror att glanset gör att det blir lite missvisande. Nåja.
Kul experiment om inget annat!

Idag var jag uppe med tuppen för personalmöte, jobbade sedan till kl fem då jag åkte hem till datorn och min kära c-uppsats. Lukas hade ätit hos sin far och hade med sig lite soppa hem till mig, det var så uppskattat, jag hade verkligen inte orkat (hunnit) laga nån mat ikväll.
Nu lägger jag nog ner det för kvällen, för jag måste städa. Mamma och pappa kommer hit och sover imorgon kväll. Mamma säger att vi inte måste städa för deras skull, men det säger hon bara för att hon inte vet hur vi har det här hemma annars.. :)

Så...Hej för mig.


Kommentarer
Postat av: martina

Jag ser skillnaden!!



puss

2011-01-05 @ 22:47:24
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0