Nu är det på väg...mot ett bättre håll

Idag går allt i slowmotion. Men jag har nog bestämmt mig för att det är okej.

Dagen började vid 10. Jag gick upp och la mig på soffan och fick ÄNTLIGEN titta på Days of our lives. Dom som påstår att det inte händer nåt i den serien vet inte vad dom snackar om, jag hänger helt plötsligt inte med alls.
Hur hamnade Shawn och Belle på en öde ö? Hur kan E.J vistas i Salem utan att bli arresterad? Har Max slutat vara kär i Mimi? Och hur kommer det sig att Chelsea är polare med tönten nu? Vet hon inte att han har legat med hennes mamma? Ja ni förstår. Frågorna är många.

Efter Days gick jag och Linda på promenad. Vi har inte träffats sedan innan jul, så vi hade massor att prata om. Gick en lång runda, ett tag visste vi inte ens vart vi var, men efter två timmar var jag hemma igen. Det var mysigt att träffas och prata lite.
Sedan dess har jag prickat av ytterligare en sak på min lista och ringt dom jobbiga samtalen, det känns otroligt skönt att ha det gjort. Tänk var saker och ting kan förändras på bara en dag. Igår kände jag total kaos, idag har jag allt strukturerat :)Har även bestämt upplägget för min essä.. Så jag vet inte. Ska jag kanske låta det vara för idag? Imorgon ska jag försöka dra mig ner till gymmet på morgonen, och sedan har jag ju hela dagen på mig att skriva på essän. Jag tror det får bli så.
Kanske går det nåt bra hus-program på 8an eller 9an nu som jag bara måste se.....



Kömpisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0