ont

ååååhååå jag har sån fruktansvärd träningsvärk. kan knappt röra mig. Det är till och med jobbigt att skriva detta just nu. Så idag har jag endast legat på soffan och latat mig. Kollat på film och konstiga serier.

Igår kollade jag på handbollen med Ant och Matte, drack lite vin och sjöng lite singstar. Vi gick ut till NH lite och mötte upp Luke men det dröjde inte lång tid innan vi begav oss hemåt. Ändå har jag vart trött idag och sliten. Men vet inte om träningsvärken bara gör det hela tusen gånger värre.

Nu tror jag vi ska ta oss själva i kragen och gå till affären och inhandla lite lördags gott. Blír nog en fräsh räksallad till kvällsmat, sen ska vi nog förstöra det med läsk, chips, glass och godis. Låter bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0