Sing me to sleep

Detta är ju inte en dag som kommer gå till historien i alla fall. Idag har jag..... kollat på tv, och sovit. Ja, jag slog nog mitt rekord i eftermiddags powernap idag. Somnade runt halv 4 nån gång och vaknade kl 9. Woaps! Snacka om att man får ångest av sånt. Hela dagen bara gick upp i rök. Så sent blev det inte ens igår, så jag fattar inte vad det är frågan om. Men kanske behövde jag detta. Nu är jag däremot väldigt pigg såklart. Det blir nog en sen kväll idag tror jag. Hoppas er dag har vart mer givande än vad min har varit!


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh va skönt :)

tog med en powernapp, fan va gott det är! Puss <3

2011-01-15 @ 00:56:44
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0