Sjuk

Igår på jobbet fick jag lite ont i halsen och allt efter att tiden gick blev jag hängigare och hängigare. Det slutade med att jag beslutade mig för att stanna hemma idag. Jag är en sån som inte gillar att stanna hemma från jobbet, och hade nog egentligen velat bestämma mig idag istället, men det är lite dumt att göra så också då det kan sätta mina jobbarkompisar i en jobbig sits om det är för kort om tid att få in någon.

Så imorse tog jag en lång sovmorgon och la mig sedan på soffan i pyjamasen och kollade på skidor. Har bara mått bättre och bättre under dagen så imorgon ska jag jobba igen. Visst, frisk är jag inte, men jag är inte heller helt oduglig och då kan jag lika gärna jobba! Efter morgondagen ska jag ju faktiskt inte jobba på två veckor.

Mamma och pappa åkte hem från Norrtälje idag och stannade hos oss på middag på väg hem. Mysigt att ha dom här, om ens bara för en timme. Lite mat, kaffe och kladdkaka och sen var dom iväg igen. Saknar dom redan.. Jag blir ju bara så himla mammig ibland alltså.

Nu tänkte jag sätta mig och planera och drömma lite inför Italien, och om jag orkar sen vill jag ta ner alla julgrejer och lägga ner i källaren. Vi får se hur det blir med det, men hade vart skönt att ha det gjort. Egentligen borde jag plugga, men jag har börjat känna att jag inte bryr mig. Jag orkar inte stressa över den mer. Det får bli som det blir....

bye bye


Kommentarer
Postat av: Storasyster Pernilla

Italien?

Jag vill också!!!

Ta det lugnt, onda halsar behöver pysslas om!

Puss å kram!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-08 @ 18:14:47
Postat av: Anna

Ditt skolarbete kommer säkert att bli jätte bra. Tror inte att du behöver oroa dig. Krya på dig. Kram

2011-01-09 @ 09:15:19
URL: http://annnasliv.blogg.se/
Postat av: Anna

Ditt skolarbete kommer säkert att bli jätte bra. Tror inte att du behöver oroa dig. Krya på dig. Kram

2011-01-09 @ 09:16:27
URL: http://annnasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0