slutet gott-allting gott

Opponeringen är förbi, TJOHOO! Tyckte att det gick bra alltihop. Fick lite kompletteringar, men det kan man ju aldrig komma ifrån. De var inte speciellt maffiga så jag är nöjd. Oavsett vad för betyg jag får så är jag NÖJD. Jag har fixat detta alldeles själv och det är jag stolt över. Punkt.

Förövrigt undrar jag vart denna dagen har tagit vägen? Opponeringen var över redan kl 11, sedan drack jag lite kaffe och kollade på slutet av Days plus Top Model samtidigt som jag började pilla med ändringarna på uppsatsen. Sen kom Lukas mamma och lämnade bilen och vi drog ganska snart efter det till Ica Maxi för storhandling. Vi handlade massa nödvändigt och onödvändigt men ändå gick det inte på så mycket. Gött. Sen käka vi lite donken och vips vaps så var klockan sju. Jag som skulle städa idag??

Ikväll har Lukas i alla fall begett sig till en kompis för tv-spel, och jag ville inte spendera fredagskvällen helt alena så jag bjöd över Antero på film, kaffe och soffhäng. Det blir skräckis. Lukas vill aldrig se det så det gäller att passa på :)

Då var det åter igen helg, vilket för mig innebär jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0