Slutspuuuuuurt

Gårdagskvällen spenderades på soffan framför datorn och tvn. Det var gott att tillåta sig att vara slapp för en gångs skull!

Ännu bättre blev det när jag fick se Take Thate dokumentären på ettan. Jag satt och skrattade och mös och ibland nästan grät (verkligen bara nästan) medan Lukas var tvungen att avlägsna sig från tvn av tristess. Nåja. Älskade jag TT förr så är det inget emot vad jag älskar dom nu, tänkte jag nästan skriva, men det tar jag tillbaka för ingenting kan väl slå en tonårings besatthet? Nä just det.

Idag har jag återigen jobbat. Riktig vardagslyx var det när jag tvingade upp Lukas ur sängen för att köra mig till jobbet. Fin kille jag har tycker jag. Efter jobbet fick jag skjuts hem efter en snabbvisit på Willys.

Och nu sitter jag med uppsatsen. Ni måste ju vara så trötta på att höra om den vid detta laget, och vet ni vad? DET ÄR JAG MED! Men imorgon är det inlämning så med andra ord är detta slutspurten och snart ska jag lämna den bakom mig för alltid!!!!!! JAAAAA!!!!

Veckan som kommer ska bli bra har jag bestämt. Tyvärr är det andra saker än uppsatsen som tynger och jag har haft en väldigt tuff vecka men det ska lösa sig. Det måste det. Så till veckan tänker jag (trots att jag ska skriva essä i existentiell psykologi) ta tag i saker, och jag ska ÄNTLIGEN börja träna igen, och sen tänker jag dricka öl och sen hoppas jag att vi till helgen ska åka till Malexander och bada badtunna som vi pratat om i 50 år, och jag tänker ta sovmorgon och kolla på Days of our lives och ja.... Jag ska försöka må bra helt enkelt. Hoppas jag lyckas!

Hej då fina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0