stone me into the grooooove

Det var på tiden! Min fantasi har kommit, mitt ordförråd har uppenbarat sig igen, jag har åter lärt mig hur man skriver utan att låta som att man går på lågstadiet. TACK. Inlämning imorgon så det var verkligen dags nu! Åter igen har jag hopp om livet ... ;) Nu börjar jag till och med fantisera om att kanske hinna med att städa upp här hemma ikväll. Det är verkligen lägenheten Gud glömde här hemma för tillfället.

Det bästa med att plugga är att jag upptäcker så mycket bra musik. Gammal och bortglömd eller helt ny. Det är kul. Har spotify på i lurarna hela dagen. Just nu: Atomic Swing. Så jäkla bra! Det är verkligen gymnasiet för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0